نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان فتنه مردم با اصرار بر ولایت فقیه،‌اسلام و احکام اسلامی پا در صحنه گذاشته و در مقابل آنها ایستاده و روز به یاد ماندنی نه ده را آفریدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در مراسمی که شب گذشته به مناسبت عزاداری دهه آخر صفر در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد، در خصوص نیاز وجود فقها در جامعه اسلامی اظهار داشت: وجود فقها در جامعه و حکومت اسلامی یک امر واجب است لذا به پاس وجود این فقها بود که ایران اسلامی شکل و حرکت به سوی تجلی و تعالی را آغاز کرد.

وی افزود: جامعه‌ای که هدایت‌گر آن فقها و اسلام‌شناسان وارسته باشد، رستگار و مردم آن شاهد تجلی کشور خود در جهان خواهند بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که قرآن می‌تواند گمراه‌کننده و هدایت‌گر انسان باشد، تصریح کرد: خواندن قرآن و پی بردن به حق و باطل یکی از ویژگی‌های آن است که اگر کسی به وجود حق آن پی‌برده و به آن عمل نکند، قرآن گمراه‌کننده آن خواهد بود.

وی با اشاره به سخن امیرالمومنین گفت: به خدا شکایت می‌کنم از جامعه ای که در جهل زندگی می‌کنند و در ضلالت و گمراهی جان می‌دهند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامي با اشاره به جریان فتنه در سال 88 اظهار داشت: در جریان فتنه مردم با اسرار بر ولایت فقیه، اسلام و احکام اسلامی پا در صحنه گذاشته و روز به یاد ماندنی 9 دی را آفریدند.

وی یادآور شد: ملت و مردم ایران همواره در مقابل استکبار و استبداد ایستاده‌اند و همواره با حضور در صحنه مبارزه، آماده حمایت از ولایت فقیه و اسلام ناب‌محمدی هستند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، جامعه ، رستگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار