افراد شاغل در بخش اتوبوسرانی و متروی شهر مادرید اسپانیا در اعتراض به سیاست های ریاضت اقتصادی در بخش حمل و نقل عمومی ، از روز جمعه دو روز اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این افراد به حدف اضافه کار مربوط به ماه دسامبر ( ماه میلادی قبلی ) ، اعتراض دارند که قبلا در پایان هر سال آن را دریافت می کردند.

این اعتصاب در روز جمعه مشکلاتی برای استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی بوجود آورد. در عین حال ، برخی از افرادی که دچار مشکل شده اند با تصمیم کارکنان بخش حمل و نقل مبنی بر برگزاری اعتصاب موافقند و از درخواست های آنها حمایت
می کنند.
در عین حال ، افراد دیگری از این اعتصاب حمایت نمی کنند و توجهی به موضع کارکنان حمل و نقل ندارند.
متروی مادرید روز جمعه فقط سی و هفت درصد خدمات خود را ارائه می دهد و روز شنبه مردم حداکثر از هشتاد درصد خدمات حمل و نقل شهری بهره مند خواهند شد.

روز شنبه روزی شلوغ در مادرید خواهد بود زیرا ساکنان این شهر در ساعات اولیه شب برای تماشای مراسم رژه مربوط به سه پادشاه محبوب اسپانیا به مرکز مادرید خواهند رفت.
 
اتحادیه های حمل و نقل اسپانیا اعلام کرده اند ارائه حداقل خدمات که برای روز شنبه دست کم هشتاد درصد تعیین شده بسیار زیاد است و آنها تضمین نمی کنند این حداقل خدمات را ارائه کنند.

افراد شاغل در بخش حمل و نقل همچنین تصمیم گرفته اند از هفده ژانویه بین ساعات شش تا نه صبح و هجده تا بیست و یک به وقت محلی به مدتی نا محدود دست از کار بکشند.
برچسب ها: مادرید ، حمل نقل ، فلج ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار