سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: در اتفاقات فینال لیگ برتر کشتی آزاد قصد ناراحت کردن هیچ کس را نداشتم وفقط می خواستم از حق تیمم دفاع کنم و امیدوارم علاقه مندان به کشتی مرا ببخشند.

غلامرضا محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در فینال رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد اتفاقاتی رخ داد که خود من نیزاز این موضوع متأسف و ناراحت شدم.

وی ادامه داد: باورکنید هدف من تنها دفاع از حق کشتی گیران تیم بود، در مسابقه وزن 74 کیلو گرم مصطفی حسین خانی وداوید خوتسیاشویلی گرج بارها وبارها اعتراض کردم ولی داوران به آن توجهی نداشتند.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد:من توقع زیادی نداشتم فقط می خواستم که فیلم کشتی بازبینی شود اما متأسفانه رئیس تشک وژوری هیچ توجهی به این مسئله نداشتند.

وی بابیان این که جامعه داوری همیشه برای من قابل احترام بوده اضافه کرد:ما بهترین داوران را در کشور داریم اما چی می شد همان کاری را که در نهایت بعد از این همه تنش انجام دادند یعنی بازبینی فیلم ،همان ابتدا انجام می  دادند.

محمدی ادامه داد:تمامی کسانی که در سالن حضور د اشتند تائید می کنند که نباید به داوید خوتسیاشویلی امتیاز داده می شد ،حالا امتیاز دادند اخطار برای چی؟.ویا در وزن 96 کیلوگرم عرفان امیری در کلینچ باید هر دو دستش را بالا می گرفت که این کار را انجام نداد وداوران به راحتی از این موضوع عبور کردند.

دارنده دو مدال برنز جهان اظهار داشت :تیم پرسپولیس جویبارمی توانست قهرمان لیگ شود که نشدودر نهایت این عنوان به تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار رسید،در هرصورت این موفقیت را به کادر فنی ،سرپرست وکشتی گیران این تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم پرسپولیس جویبار تاکید کرد:شاید در فینال مسابقات لیگ در یک لحظه من از داوران و آقای طالبی ناراحت شدم، اما آنقدر شهامت دارم که بگویم عصبانیت بیش از حدم  درست نبود وبه همین دلیل از همه این زحمتکشان عذر خواهی می کنم.

محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد:نه تنها کشتی گیران بلکه تمامی ورزشکاران مدیون تماشاگران و مردمی هستند که هموراه آنها را مورد حمایت خود قرار می دهند به همین منظور بازهم تکرار می کنم اگر در فینال رقابتهای لیگ برتر اتفاقاتی رخ داد که خاطراین عزیزان مکدر شد من را ببخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار