شاکیان آزمون وکالت سال 90 تنها از طریق یک دادخواست از "اسکودا" شکایت كردند ولی در چند روز گذشته بیش از 50 شاکی دیگر از 22 استان شکایت نامه خود را به دادسرای خارک تسلیم کردند.

به گزارش حوزه حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد حقوق بشر ، 13شهریور ماه سال جاری شکایتی از سوی برخی معترضان به عملکرد اتحادیه سراسری کانونهای وکلا (اسکودا) به دادسرای ناحیه 6 خارک وصول شد. در این شکایت شاکی اعلام کرده بود که این اتحادیه تحصیل مال نامشروع داشته و در آزمون وکالت سال 90 تخلف انجام شده و فعالیت غیرقانونی داشته است.
 
بازپرس پرونده پس از ماهها تحقیقات و اخذ مستندات قانونی از وزارت کشور، سازمان مالیاتی و برخی سازمانها به این نتیجه رسید که ادعای شاکی صحیح است و به استناد آن حکم پلمپ و انجام تحقیق و بازرسی از اتحادیه صادر کرد.
 
همچنن با دستور بازپرس پرونده مدیران اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا (اسکودا) برای توضیحات به دادسرا احضار شده‌اند.
 
هر چند دستور پلمپ "اسکودا" موقتا معلق ماند و به دستور دادستان تهران بازپرس پرونده تغییر کرد ولی بر اساس آخرین اخبار هم اکنون تعداد شاکیان پرونده تخلفات اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا از یک نفر به 50 نفر رسیده است که این افراد از 22 استان کشور شکایت‌های خود را به دادسرای خارک تسلیم کرده‌اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اسکودا ، شکایت ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار