مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر گفت:هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر برای این تیم نگران هستند و قوی ترین افراد هم نمی توانند این تیم را جمع کنند.

سید مجید حسینی کنگانی مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر و عضو کار گروه اقتصادی اتحادیه فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: بوشهر ی ها عادت دارند که داشته های خود را به راحتی از دست بدهند داشته های که پشتوانه قوی در سطح بالا بود مثل دارلفنون و چاپخانه علوی که با از دست رفتن آنها فهمیدند که چه چیز های گرانبهای را از دست دادند.
 
وی ادامه داد: تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز در لیگ برتر بود پنج سال آینده بوشهری ها می فهمیدند که چه چیزی را از دست دادند.

وی خاطر نشان کرد:  بوشهر فرصتی داشت تا در لیگ برتر فوتبال در بالاترین درجه فوتبال بماند ولی بوشهری ها همیشه عادت به از دست دادن فرصت ها دارند از این اگر بی تفاوت باشند از لیگ یک به لیگ دسته دوم سقوط می کنند.

وی ادامه داد:  من احساس خطر می کنم که این تیم با بی توجه ای به لیگ دسته دو سقوط کند حیف است با این تماشاگران پر شور و دلسوز تیم شاهین بوشهر وضعیت بدی داشته باشد.

حسینی کنگانی تاکید کرد:  هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر برای این تیم نگران هستند و  قوی ترین افراد هم نمی توانند این تیم را جمع کنند شاهین تبعات خوبی را برای استان بوشهر  داشت  و هواداران زیادی را در طول هفته  به استادیوم می کشاند ولی حالا به این وضعیت دچار شده است.
 
عضو کار گروه اقتصادی اتحادیه فوتبال درباره طرح تجاری نوسازی باشگاه های فوتبال ایران گفت: اتحادیه فوتبال یک طرح پیش  نویس را باری تجاری سازی و خصوصی سازی باشگاه ها فوتبال و حتی باشگاه های ورزشی ارائه خواهد داد تا پس از بررسی وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی برود تا تصویب شود.

وی ادامه داد:  ولی به نظر من پیش نویس تهیه شده خیلی دولتی تر شده است امیدوارم در جلسات آینده که در اواسط این هفته برگزار خواهد شد پیشنهادات تصویب شده از حقوق معنوی و مادی باشگاهها  حمایت کامل شود./آق

برچسب ها: مدیر ، عامل ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار