مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران گفت: اصلا آیین نامه ای وجود ندارد که آقای حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی بخواهد با کی روش برخورد کند.

حسینی مدیر روابط عممی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: حسن زاده اعلام کرده است که اگر روابط عمومی  فدراسیون فوتبال مصاحبه آقای کی روش با رسانه هاي بيگانه را به کمیته انضباطی منعکس کند، با او برخورد می کنند اما اصلا آیین نامه ای در این رابطه وجود ندارد که کمیته انضباطی بخواهد با کی روش برخورد کند این موضوع خاص به حراست فدراسیون  فوتبال مربوط شود که باید اطلاع رسانی کند.
 
وی افزود:  آقای کی روش  مصاحبه اختصاصی با رسانه هاي بيگانه نداشته، بلکه درجایی بوده است که همه خبرنگاران حضور داشته اند و سوالی هم خبرنگار يکي از رسانه هاي بيگانه پرسیده که ایشان جواب داده اند،‌ حالا اینکه آقای رویانیان هم در این رابطه موضع گیری کرده نمی دانم یعنی چه؟!
 
وی در ادامه گفت: شنیده ام که شرفی و حسن روشن هم با يکي از رسانه هاي بيگانه  مصاحبه کرده اند، من در منزلم ماهواره ندارم که این مسائل را رصد کنم و جایی هم نیست که پیگیری کنم و اگر کمیته انضباطی نیاز می بیند که این مسائل را رصد کنم به من اعلام کنند.

البته حسن  روشن در حال حاضر  عضو باشگاهي نیست که او را دعوت کنند اما شرفی را می توانیم به کمیته انضباطی دعوت کنیم البته اگر صدا و تصویر  ایشان در مصاحبه با رسانه ي بيگانه موجود باشد، حراست فدراسیون هم نامه زده که مصاحبه با رسانه هاي بيگانه ممنوع است و اهالی فوتبال نباید با این رسانه ها مصاحبه کنند.

حسینی در پایان گفت: آقای کی روش این حرفهایی که به تازگی زده را قبلا هم در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال گفته بود و حرف جدیدی نیست ما صحبت های او را در مصاحبه جدیدی که داشتیم پیگری می کنیم و بعد موضع گیری خواهیم کرد.

گفتني است تصوير و صداي اصغر شرفي در مصاحبه با يکي از رسانه هاي بيگانه پيش از اين از طريق سايت باشگاه خبرنگاران منتشر شده بود./آق
برچسب ها: مصاحبه ، هنوز ، سندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار