دبیر تشکیلات سیاسی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) که مورد احترام تمام انسان‌های آگاه هستند موضع‌گیری کرده و عکس‌العمل جدی و قاطع نشان دهند.

ابوذر قاسمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار مطالب اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام(ص)  و درج تصاويري موهن از ايشان در يک مجله فرانسوي اظهار داشت: تصور غرب از اقدام در مورد اهانت به پیامبر اکرم(ص) این است که می‌توانند جلوی گرایش مردم به دین مبین اسلام را بگیرند، اما این اشتباه بزرگی است که مرتکب می‌شوند.

وی تصريح کرد: اهانت به یک شخصیت عظیم‌الشأن که میلیاردها انسان بر روی زمین برای ایشان احترام قائلند اقدامی غیر منطقی و غیراخلاقی است.

قاسمی  با بیان اینکه توهین به مقدسات اسلامی با اهدافی مشخص انجام می‌شود، ادامه داد:  گاهی برخی، آزادی بیان را دستاویز چنین هتک حرمت‌هایی قرار داده و مقدسات دینی و اسلامی را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.

این فعال دانشجویی افزود: اهانت به ساحت مقدس اسلام نشان‌دهنده جهالت و نادانی توهین‌کنندگان است.

وی ترویج بیداری اسلامی را علت وحشت‌زدگی غرب برشمرد و گفت: تحولاتی که در جهان اسلام به وجود آمده و ترویج اسلام‌گرایی در بین مردم دنیا، همچنین مسئله بیداری اسلامی که در بین جوامع در حال تحقق است، باعث وحشت‌زدگي اروپا و غرب شده و به دلیل وحشت از این مسائل است که آن‌ها چنین اقداماتی را انجام می‌دهند.

دبیر تشکیلات سیاسی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به وظایف مسلمانان در قبال اهانت به ساحت مقدس پيامبر اسلام خاطرنشان کرد: تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند در مقابل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) که مورد احترام تمام انسان‌های آگاه هستند موضع‌گیری کرده و عکس‌العمل جدی و قاطع نشان دهند.  

 انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، حرمت ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار