نشاطي فعال اقتصادي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: رقابت پذيري در کشور بين واحدهاي توليدي بايد به امري دائمي تبديل شود.
وي با بيان اينکه قدرت رقابت در دنيا به امري ناخودآگاه تبديل شده است افزود: بحث کيفيت و قيمت تمام شده از ديگر ضروريات حضور در بازار داخلي و خارجي است.
اين فعال اقتصادي ادامه داد: برند از ديگر عوامل حضور در بازار است به شرطي که کيفيت و قيمت تمام شده همچنان حفظ شود.
نشاطي اظهار داشت: تنش در بازار داخلي حضور واحد توليدي در داخل و خارج از مرزها را کمرنگ مي کند.
وي تصريح کرد: مشکل واحدهاي توليدي مستقيما بر بازار داخل تاثير مي گذارد.
نشاطي در پايان خاطرنشان کرد: حضور در بازار نيازمند حمايت ها است و بخش دولتي و خصوصي با هم معنا پيدا مي کنند./س