مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار و 400 نفر در هرمزگان تسهیلات مشاغل خانگی خود را طی سال 91 دریافت کرده اند.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس احمد راستی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی بانک های استان هرمزگان سهمیه تسهیلات بانکی استان هرمزگان در بخش مشاغل خانگی را 50 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم تا کنون 31 میلیارد تومان توسط دستگاههای اجرایی به بانک ها معرفی شده و تا کنون بیش از 19 میلیارد و 600 میلیون تومان از تسهیلات مشاغل خانگی طی ماههای اخیر در هرمزگان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از حدود 9 هزار و 400 نفری که طی امسال برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های هرمزگان معرفی شده اند، تا کنون بیش از پنج هزار و 400 نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند و مابقی نیز به زودی این تسهیلات را دریافت می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: خوشبختانه سرعت تکمیل پرونده های مشاغل خانگی در هرمزگان بسیار افزایش پیدا کرده و بانک ها نیز به سرعت در حال پرداخت تسهیلات مورد نظر هستند.

راستی تصریح کرد: برای دریافت این تسهیلات تنها یک ضامن کافی است و تسهیلات مشاغل خانگی به صورت وام قرض الحسنه پرداخت می شوند./ع

برچسب ها: تسهیلات ، مشاغل ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.