مربی تیم صدرنشین مناطق نفت خیز جنوب در سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور گفت: نتایج مناطق نفت خیز جنوب نشان داد که نباید فقط به اسم ها تکیه کرد و بازیکنان جوانی هستند که باید به آنها میدان داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا کتیرایی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر با سه بردی که این هفته بدست آوردیم صدرنشینی را حفظ کردیم و معتقدیم کاراته کاهای ما عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: البته در بخش کومیته مشکلاتی داریم و با بدشانسی که گریبانگیرتیم ما در دور رفت شد، مجتبی شکوهی و مجید خسروی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که این مساله در روند تیم تاثیر گذار بود.

مربی نفت عنوان کرد: وحید حسنی پور در وزن منهای 55 کیلوگرم در نیم فصل دوم به جمع تیم اضافه شد که به دلیل مصدومیت انتظارات را برآورده نکرد، با این حال توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

کتیرایی گفت: تیمهای دیگر لیگ نیز باوجود داشتن بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند و با توجه به نتایج مسابقات جهانی فرانسه و حضور کاراته کاهای جوان در تیم ملی بزرگسالان، این باور در بازیکنان زنده شده که خوشان را ثابت کنند.

وی گفت: امیدوارم مسابقات سازمان لیگ طوری برنامه ریزی شود که به تیمها و کاراته کاها لطمه وارد نشده و بازیکنان بتوانند توانایی های خود را بر روی تاتامی نشان بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار