نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، سازمان نظام مهندسی را در استحکام و هم در شکل مهندسی ساختمان سازی مؤثر دانست .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان افزود: ساختمان باید در برابر زلزله و دیگر بلایا استحکام لازم را داشته باشد و همچنین در بعد هندسی نیز باید ساختمان شکل و هندسی اسلامی به خود بگیرد و البته این دو نکته از زمان های بسیار دور نیز متوجه مردم بوده است.

وی با اشاره به ساختمان و بناهای قدیمی و مشهور در اصفهان اظهار داشت: در بسیاری از این ساختمان ها معماری اسلامی مشاهده می شود و البته این نوع معماری خود نیز بر سبک زندگی مردم تاثیر گذار بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به هزینه های ساخت و ساز و لزوم کاهش هزینه های وارده به مردم تصریح کرد: نظام مهندسی باید تمام تلاش خود را برای ساخت ساختمان مناسب با کمترین هزینه انجام دهد تا از این طریق این سازمان در خدمت مردم باشد.

وی با اشاره به برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مبنی بر بهود کیفیت ساخت و ساز اظهار داشت: در سازمان نظام مهندسی ساختمان با اجرای دقیق قوانین به دنبال کاهش خطرات و افزایش طول عمر ساختمان ها هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ایجاد معماری اسلامی ایرانی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان سعی داشته که در این راستا حرکت کند و البته اقداماتی نیز صورت گرفته است و به دنبال تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی هستیم. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.