مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: 350 سرمایه گذاری بومی و غیر بومی برای شرکت در سومین همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعتی استان در تهران دعوت شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدرضا باقری امروز در جمع خبرنگاران،افزود: برای جذب سرمایه گذار دراستان 21 طرح صنعتی دارای طرح توجیه فنی و اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش های صنایع پایین دستی آلومینا، پتروشیمی و فولاد ، صنايع تكميلي كشاورزي و ساير بخشها تهیه شده ودر این همایش ارائه می شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی مزیت های سرمایه گذاری در این استان را علاوه بر پایین بودن قیمت زمین در نواحی و شهرکهای صنعتی ، اعتبار بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی از محل سفر رهبری و فراهم شدن زیرساختهاي مورد نياز سرمايه گذاري در نواحی و شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی بیان کردو افزود: در سفر مقام معظم رهبري 12 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری صنعتی پیش بینی و به بانک ها نیز ابلاغ شده که خارج از ضوابط منابع و مصارف در اختیار سرمایه گذاران صنعتی در استان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی و بنگاه های زودبازده نیز به استان ابلاغ شده که می تواند زمینه مناسبی برای بهره گیری از این تسهیلات برای سرمایه گذاری باشد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان درادامه اولویت این شرکت را حفظ تولید وبه سرانجام رساندن واحدهای تولیدی دانست و گفت: همچنین در شرایط رقابتی وظیفه ما به عنوان مسولان استان جلب و جذب سرمایه گذاری ارایه فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران است و این همایش نیز در این راستا انجام می شود.

همايش فرصتهاي سرمايه گذاري صنعتي خراسان شمالي 25 ديماه سال جاري در نمايشگاه بين المللي تهران سالن كنفرانس شماره 1 به مدت يك روز برگزار مي شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.