بخشی از آب جمع آوری شده در پشت سد های ایجاد شده توسط فعالیت های آبخیزداری به ایجاد فضای سبز و جنگل کاری در همان حوزه اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس معاون وزير و رئيس سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري كشور در جريان سفر يك روزه خود به شيراز درجلسه شوراي هماهنگي اداره هاي ستادي منابع طبيعي فارس گفت: ايجاد فضاي سبز در حوزه هاي آبخيز امري ضروري است.

عليرضا اورنگي افزود: بايستي به گونه اي عمل كنيم كه در مناطقي كه فعاليت هاي آبخيزداري انجام مي شود بخشي از آب ذخيره شده در جهت ايجاد فضاي سبز و كشت درختان جنگلي در اطراف همان حوزه اختصاص يابد.

معاون وزير و رئيس سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري كشور ، مستند سازي املاك و اخذ اسناد مالكيت توسط منابع طبيعي فارس را قابل تقدير دانست و اظهار داشت : يكي از كارهاي زير بنايي و مهم در زمينه فعاليت هاي بخش هاي مختلف منابع طبيعي تثبيت مالكيت دولت مي باشد كه در اين راستا تفاهم نامه هايي بين سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و ثبت اسناد و املاك كشور امضاء شده تا مشكل اخذ سند مرتفع گردد و فارس جزو استان هاي پيشرو در اين زمينه است ./ع

برچسب ها: جنگل کاری ، کنترل ، روان آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.