مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سه موج شکن گواتر، بیردف و جد در دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، سیاوش رضوانی اظهار داشت: در شرق و غرب سیستان و بلوچستان مقرر شده است شش موج شکن احداث شود.
وی افزود: این موج شکن‌ها چند منظوره است که با هدف فقرزدایی، ایجاد آبادانی، ایمن‌های شناورها،ی منطقه، پدافند غیرعامل در حال احداث است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اکنون سه موج‌شکن برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه مبارک فجر آماده است.
وی با اشاره به اینکه موج شکن گواتر، بیردف و جد در دهه فجر افتتاح می‌شوند گفت: برای هر یک از این موج‌شکن‌ها حدود هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
رضوانی با اشاره به طرح‌های مهر ماندگار استان ادامه داد: تعداد دو پست اسکله از فاز نخست توسعه بندر شهید بهشتی چابهار جزو طرح‌های مهر ماندگار است و در خرداد ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی میزان پیشرفت فیزیکی این دو پس اسکله را بیش از 30 درصد عنوان کرد.مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: اعتبار کل فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی 400 میلیارد تومان است که تاکنون حدود 130 میلیارد تومان آن هزینه شده است./ع
برچسب ها: افتتاح ، موج ، شکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.