بازی دو تیم صنعت ساری و دریای محمودآباد به عنوان دو تیم هم استانی در شهرآورد مازندران در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می شود.

 

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : بازیکنان در آمادگی خوبی به سر می برند و تنها فرزاد زایر به علت مصدومیت نمی تواند در این بازی تیم را همراهی کند.

پاشایی افزود : در نیم فصل دوم برای تقویت تیم چند بازیکن جوان خوب را در ترکیب تیم اضافه کردیم تا بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی از جابه جایی بازیکن در دو تیم صنعت و استقلال ساری خبر داد و تصریح کرد: آهنگری بازیکن استقلال ساری به تیم صنعت و سجاد ساداتی از صنعت ساری به استقلال جا به جا شدند.

سرپرست صنعت ساری گفت : بازیکنان در تعطیلات نیم فصل لیگ نهایت بهره را بردند زیرا در اردوی پنج روزه در تهران و بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ فوتبال کشور پرسپولیس و راه آهن برگزار کردند.

تیم صنعت ساری از هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور سه شنبه 19 دی در ورزشگاه شهدای ساری میزبان دریای محمودآباد است.

در جدول رده بندی هم اکنون صنعت ساری 19 امتیاز در رده پنجم و دریای محمودآباد با هفت امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارند./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.