تیم پیام صنعت آمل (کاچیلا) با یک پیروزی روحیه بخش خانگی در هفته دهم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور به صدرنشینی خود در گروه سوم این مسابقات تداوم بخشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران دیدار تیم پیام صنعت آمل (کاچیلا) با استقلال شهر ری درچرچوب هفته دهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور، عصر یکشنبه در استادیوم شهدای لیتکوه شهر آمل برگزارشد و در پایان تیم میزبان با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم فوتبال پیام صنعت آمل (کاچیلا) در حالی به این پیروزی وکسب سه امتیاز حساس خانگی دست یافت که در سه دیدار گذشته خود برابر حریفان با تساوی پشت سر گذاشته بود.

تک گل پیروزی بخش تیم پیام صنعت آمل را "مهدی خلیلی" بازیکن جدید این تیم در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند.

در ابتدای نیمه دوم این مسابقه و در یک اتفاق عجیب در داوری، جابجایی داور وسط به علت مصدومیت از ناحیه زانو بود.

شاگردان حسین ولی نژاد در نیمه دوم با احاطه کامل خود بر بازی سعی در باز کردن دروازه حریف خود داشتند و حملات گسترده و فراوانی را انجام دادند تا اینکه در دقیقه ۹۲مسابقه مزد برتری خود را از روی سانت زیبای "مجتبی توخش" و ضربه ی سر دیدنی "مهدی خلیلی" گرفتند و موفق شدند قفل دروازه استقلال ری را باز کنند.

تیم فوتبال پیام صنعت آمل ( کاچیلا) با این پیروزی در پایان هفته دهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با انجام 9 مسابقه پنج پیروزی، چهار تساوی و بدون شکست با 19 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه سوم این مسابقات باقی ماند. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.