دبير هيات دو و ميداني خراسان رضوي گفت: به ورزش باید نگاهی علمی با رویکردی دانشگاهی داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدرضا خوش باطن با تاكيد بر اين موضوع عنوان كرد: راه اندازي رشته هاي دانشگاهي ورزشي در مركز علمي كاربردي اداره كل ورزش و جوانان استان يكي از خلاء هاي اصلي جامعه ورزش را با آموزش تخصصي مربيگري در رشته هاي مختلف پر خواهد كرد.

وي ضمن اشاره به وجود رشته مربی گری پایه دو و میدانی در این مرکز علمی کاربردی اظهار داشت: با توجه به اینکه نمی توان از دوره هاي كوتاه مدت چند روزه مربيگري توقع بالايي در ارتقاء سطح علمي مربيان و كمك كردن به ورزش داشت نياز به پرداختن علمي به اين رشته ورزشي در جامعه ورزش دو و ميداني استان احساس می شد.

دبير هيات دو و ميداني خراسان رضوي افزود: در آموزش آكادميك و تخصصي مربيگري در طول مدت تحصيل، فرد با تمامي ابعاد اين رشته ورزشي آشنا مي شود و آنها را مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهد و با تبديل شدن به يك مربي با قابليت هاي بالا و حرفه اي مي تواند به جامعه ورزش كمك كند.

وي با بيان اينكه راه اندازي اين مركز علمي كاربردي توسط اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي در آينده نتايج خوبی را در پي خواهد داشت، عنوان كرد: تلاش هاي مديركل ورزش و جوانان استان براي اخذ مجوزهاي راه اندازي اين مركز كه يكي از نيازهاي جامعه ورزش بود قابل قدرداني است./ع

برچسب ها: نگاه ، علمی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.