مدیر آموزش های شهروندی منطقه از مهلت ارسال آثار در زمینه های مختلف از جمله نقاشی، وبلاگ نویسی و داستان نویسی تا پایان دی ماه خبر داد.

پاکدل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: مجموعه جشنواره های مشکات با هدف الگو سازی،‌نشاط آفرینی، معرفی ظرفیت های محلی و توانمند سازی اقشار مختلف جامعه  در فعالیت های آموزش شهروندی در سطح محلات شهر تهران برگزار می شود.
 وی در ادامه تصریح کرد: شهروندان منطقه 6  تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار  خود را در رشته های نقاشی،  طراحی، عکاسی، پیام کوتاه، شعر، نماهنگ، وبلاگ نویسی، پژوهش برگزیده، داستان نویسی و انیمیشن کوتاه با محورهای حمل و نقل ترافیک شهری، محیط زیست شهری، ایمنی شهری، زیبا سازی، حقوق و تکالیف شهروندی و دفع زباله و پسماند را به سرای محلات ارسال کنند.
 پاکدل در ادامه اظهار داشت:  جشنواره مشکات از طریق ایستگاه های شهروندی، سرای محلات، کتابخانه ها،‌شعب بانک شهر، و فرهنگ سراها از تمام شهروندان دعوت نموده تا با در نظر داشتن محورهای جشنواره برنامه اجرایی مناسبی ارائه نمایند.
 وی درادامه تاکید کرد:  این اداره با همکاری نواحی شش گانه  با ورود در مدارس،  گروه های دانش آموزی و کادر فرهنگی آموزش و پرورش را نیز درگیر  این جشنواره كرده است.
 پاکدل خاطر نشان کرد:  این جشنواره در دو بخش حرفه ای و آماتوری برگزار می شود و نیمه اول بهمن ماه داوری محله و نیمه دوم بهمن داوری اختصاصی آثار جمع آوری شده انجام و در نهایت اعلام نظرات برتر آثار  برگزیده اسفند ماه سال جاری اعلام می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.meshkat.tehran.com   مراجعه نمایند./ز
برچسب ها: مشکات ، جشنواره ، میزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار