نيروهاي ارتش سوريه در ادامه عمليات خود براي ريشه کن کردن ترويسم در اين کشور شمار زيادي از تروريست ها را در مناطق مختلف اين کشور به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛‌شمار زيادي از تروريست ها در عمليات نيروهاي ارتش سوريه در منطقه داريا در ريف دمشق در نزديک يکي از مدارس به هلاکت رسيدند که شماري از آنها از جمله معتز منصور، خالد الخطيب و طارق الدباس شناسايي شده اند. 

تعدادي از تروريست ها نيز در دوما به هلاکت رسيدند و تعدادي نيز زخمي شدند. نيروهاي ارتش سوريه همچنين در مزارع شرق النبک با گروهي از تروريست ها درگير شدند و شماري از آنها را به هلاکت رساندند و زخمي کردند و سلاح ها و تجهيزات آنها را مصادره کردند. در درعا نيز تعدادي از تروريست ها هنگام بمب گذاري در جاده زمرين به الحاره کشته شدند که محمد متعب علوش از جمله آنها بود. 

گروهي از نيروهاي مسلح ارتش سوريه نيز در عملياتي عليه تروريست ها در حطله در ريف ديرالزور شماري از آنها را به هلاکت رساندند و از سوي ديگر ده تن از تروريست ها هنگام آماده سازي يک کمربند انفجاري به هلاکت رسيدند. نيروهاي ارتش سوريه تعدادي از تروريست ها را نيز در حويجه صکر در ديرالزور به هلاکت رساندند. ارتش سوريه همچنين به تعقيب تروريست ها در روستاي تسنين در ريف الرستن در استان حمص ادامه داد و ضمن کشته و زخمي کردن شماري از آنها هفت بمب را نيز خنثي کرد. 

يک منبع مسئول اعلام کرد برخي از اهالي روستاي تسنين به منازل خود بازگشتند. تعدادي از تروريست ها نيز در منطقه طيبه الامام در عمليات نيروهاي ارتش سوريه در ريف حماه به هلاکت رسيدند و يک خودروي آنها نيز که مجهز به خمپاره انداز و حاوي تعدادي گلوله آر پي جي و ديگر انواع تسليحات بود مصادره شد. 
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار