مشاور قرآني وزير ومدير كل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از تشكيل نزديك به 1500 مدرسه قرآني برنامه اي در دوره ابتدايي از اول مهرماه91 تاكنون خبرداد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ،بنيادي با اشاره به اينكه همه چيز براي يك جهش عالي در مباحث قرآني ،نماز و عترت در وزارت آموزش و پرورش مهيا است ، گفت :بيش از 90درصد مباني سند تحول بنيادين مربوط به مباني تربيتي و رسيدن به هدف هاي والاي اسلامي و انساني است.
 
وي با بيان اينكه در طول 3 سال گذشته همه زيرساخت هاي تشكيل دهنده امور قرآني در آموزش و پرورش آماده شده است ، ادامه داد : وزارت آموزش و پرورش اولين وزارتخانه اي است كه داراي سايت تخصصي  www.quran.medu.ir است.
 
بنيادي با اشاره به اينكه سند تحول بنيادين داراي مباني تربيتي بسياري براي تربيت عبد صالح است ، افزود:  تعداد مدارس قرآني به عنوان قطب هاي قرآن در كشور  طي سال هاي آتي  به 5 هزار مدرسه افزايش خواهد يافت.
 
مشاور وزير ومدير كل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از توليد هفت عنوان كتاب قرآني در  سطوح مختلف براي دانش آموزان با شمارگان يك ميليون جلد خبر داد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار