رئيس هيئت هندبال فارس گفت: بدون حامي مالي نمي توانيم تيم بانوان را پيش ببريم اگر شرايط همين طور باشد مجبوريم از سوپر ليگ كنار بكشيم.

علي اصغر توكلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به هر دري زديم تا اسپانسر براي تيم هيئت هندبال بانوان فارس مهيا كنيم متاسفانه نشد و اگر وضعيت همين گونه باشد مجبوريم از سوپر ليگ كنار بكشيم و ديگر نمي توان ادامه داد.

رئيس هيئت هندبال فارس تصريح كرد: 7 سال است كه در سوپر ليگ حضور داريم و هميشه در سكو بوده ايم و جزو تيم هاي برتر بوديم ولي متاسفانه سال جاري به دليل نداشتن اسپانسر شرايط خوبي نداريم.

توكلي در ادامه گفت: از اوايل سال تربيت بدني استان فقط 2 ميليون تومان به ما داده است و كسي نبود كه از ما حمايت كند و هزينه مسابقات را از جيب خود داده ايم ديگر چقدر مي توان با اين وضعيت ادامه داد.

وي عنوان كرد: در سالهاي گذشته اسپانسرها از ما حمايت مي كردند و عملكرد خوبي نيز داشتيم واقعاً حيف است كه بانوان از اين رقابتها كنار بكشند.

توكلي گفت: در اين فصل متاسفانه 10 بازيكن تيم به ثامن سبزوار رفته اند و براي نماينده خراسان بازي مي كنند.

وي تاكيد كرد: فارس در تمامي رده هاي هندبال نماينده دارد در ليگ يك، ليگ 2 و سوپر ليگ در اين زمينه فعال هستند و بدليل نداشتن اسپانسر تيم بزرگسالان را در ليگ برتر نداريم.

توكلي اضافه كرد: استقبال از اين ورزش در استان خيلي خوب است و علاقخ مندان زيادي دارد. با توجه به شرايط فوق عدم حضور آقايان در ليگ برتر و بيرون كشيدن بانوان از سوپر ليگ آيا واقعاً حيف نيست.

وي در پايان خاطر نشان كرد: از مسئولان امر انتظار داريم هندبال استان را دريابند و به داد آن برسند و از آن حمايت كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار