بوشهر/

برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا دهقانی دوشنبه‌شب در نشست هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات است و باید از تمام ظرفیت موجود برای تقویت فرهنگی و مقابله با دشمن استفاده ببریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و جذب جوانان به این برنامه‌ها گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام ضروری است.

دهقانی تصریح کرد: دهه مبارک فجر تجلی‌گاه کار و تلاش و زیبایی و امید و گرامیداشت شب ظلمانی حکومت‎های جور و ستم و دهه رهایی ملت ایران از وابستگی و تحقق کلمه بلند «لا اله الا الله» در روح و جان ملت مسلمان ایران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با تاکید بر ضروری معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل به نسل جدید جامعه، خاطرنشان کرد: باید در ایام‌الله دهه فجر با برنامه‌ریزی مناسب برای شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب تلاش کنیم.

این مسئول گفت: برنامه‌های متنوع و ارزشمندی برای دهه فجر امسال در منطقه آبپخش تدارک دیده شده که در حوزه فرهنگی از محتوای بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: برگزاری شب خاطره انقلابی، سخنرانی سیاسی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و پیاده‌روی از اهم برنامه‌هایی است که در تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مدارس آبپخش اجرا می‌شود.

دهقانی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معزز و محترم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا با حضور هنرمندان آبپخشی از برنامه‌های مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: با همکاری هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی شاهد برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: حضور پرشور هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی و هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبپخش در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مهم‌ترین برنامه‌هایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در سال‌ جاری در دستور کار خود قرار داده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.