مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از پرداخت بیش از 681 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید خلف موسوی اظهار کرد: در راستای توسعه مشاغل خانگی و ایجاد فرصت های شغلی برای افراد بیکار تسهیلات خود اشتغالی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیمه بودن افراد از جمله الزامات ارائه تسهیلات مشاغل خانگی است، افزود:  امسال در بخش مشاغل خانگی یک هزار میلیارد ریال و در بخش مشاغل خود اشتغالی 700 میلیارد ریال برای استان خوزستان ابلاغ شده است.
موسوی به تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرحهای خود اشتغالی اشاره کرد و گفت: در این راستا تا کنون بیش از 681 میلیارد و 126 میلیون ریال توسط بانکهای عامل پرداخت شده است.
 
وی با بیان اینکه این تسهیلات به 15 هزار و 940 نفر ارائه شده، افزود: تا کنون یک هزار و 519 طرح از کمیته‌ های تخصصی به کارگروه اشتغال ارسال شده که اعتبار آن 363 میلیارد تومان با سرمایه در گردش 160 میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین با اشاره به روند جذب تسهیلات بنگاههای زود بازده اقتصادی در استان اظهار کرد: 36 طرح جدید با اشتغالزایی 116 نفر در این بخش تایید شده است.
 
وی گفت: برای این طرحها در حدود 93 میلیارد و 547 میلیون ریال اعتبار مصوب شده است.

موسوی طرحهای انعقاد قرارداد شده جدید را 32 طرح و مبلغ اعتبار آنها را 56 میلیارد و 616 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرحها 88 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود./ع
 


برچسب ها: پرداخت ، مشاغل ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.