فرماندار چایپاره گفت: فساد اداری سبب لطمه زدن به حیثیت ادارات، مدیران و در نهایت سبب ضربه زدن به نظام اداری و مدیریتی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،جلیل غفاری در دوره‌های آموزشی شفافیت اداری که برای رؤسای ادارات شهرستان چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: دوره آموزشی شفافیت اداری برای 60 نفر از رؤسای ادارات چایپاره در حال برگزار است.

وی به پیامدهای فساد اداری پرداخت و تصریح کرد: روش‌های کنترل فساد اداری باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد.

غفاری افزود: این دوره‌ها برای رسیدگی و نظارت مستمر بر نحوه کار و تلاش کارکنان، کنترل‌های محسوس و نامحسوس و افزایش روحیه کار و تلاش مدیران و کارکنان، بالا بردن سطح و روحیه معنوی و مباحث دینی و ارزش‌های اسلامی برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: فساد اداری سبب لطمه زدن به حیثیت ادارات، مدیران و در نهایت سبب ضربه زدن به نظام اداری و مدیریتی کشور می‌شود.

فرماندار چایپاره از رؤسای ادارات خواست با تمام توان و تلاش در خدمت مردم بوده و تمام هم و غم خود را صرف کار بهینه و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم کنند.

اهمیت و فواید مدیریت زمان، استفاده از فن‌آوری اطلاعاتی و الکترونیکی، تقسیم‌بندی شاخصه‌های مدیریتی و ارزش‌گذاری به وقت و زمان، کیفیت بخشی افزایش راندمان نیروی انسانی و استفاده از طرح‌ها و نوآوری‌های خلاقانه و مبتکرانه در مدیریت از جمله مباحثی بود که رؤسای ادارات چایپاره با آن آشنا شدند./ب

برچسب ها: سبب ، چایپاره ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.