رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اعتقاد شخصی من بر این است که ورزش کشور زمانی در مسیر اصلی رشد و توسعه قرار می گیرد که ما شاهد حضور باشگاه هایی همچمون ماهان در عرصه ورزش کشور باشیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان؛ شجاعی با حضور در ساختمان ستادی باشگاه فولاد ماهان سپاهان ودیدار با مدیرعامل این باشگاه گفت: ماهان یکی از باشگاه هایی است که از نظر تشکیلات و مدیریت جزو باشگاه های موفق است و توانسته است ورزش را چه از نظر علمی و چه از نظر مدیریتی در هر دو رشته بانوان و آقایان پوشش دهد.
وی در خصوص ملی پوشان تیم باشگاه فولاد ماهان اظهار داشت:خروجی هر باشگاهی نفرات ملی پوش آن باشگاه است و قطعاً یکی از اموری که فدراسیون می بایست به صورت مستمر مورد توجه قرار دهد رشد فنی مربیان ، داوران و ورزشکاران است که همین امر موجب ارتقاء بازیکنان در عرصه های ملی خواهد شد.
شجاعی ادامه داد:از امور مهمی که باشگاه فولاد ماهان به آن توجه كرده است تحت پوشش قرار دادن ملی پوشان کشور چه از نظر فنی و چه از نظر مالی است.
رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان با اشاره به سازماندهی باشگاه فولاد ماهان عنوان داشت:حرکت به سمت خصوصی سازی در ورزش در باشگاه فولاد ماهان سپاهان ظهور نموده است چرا که گرد آوری تمامی بخش های لازم همچون بازاریابی ، پشتیبانی ، روابط عمومی و ... نمود خصوصی سازی در ورزش کشور است. /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.