مسئول مرکز آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو این کانون در چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبای «لیدیسه» کشور چک شرکت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ماهدخت فارسانی اظهار کرد:  76 عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با موضوع «آداب و رسوم و میراث فرهنگی مردم کشور من، لباسهای سنتی کشور من، زیباترین ساخته های هنری توسط هنرمندان کشور من، عروسیهای محلی و روستایی، افسانه های عامیانه کشور من، مراسم و آداب و رسوم قومی» برای شرکت در چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبای لیدیسه چک به مرکز آفرینشهای هنری کانون ارسال کردند.
وی افزود: این آثار نقاشی توسط اعضای کانون درشهرهای امیدیه، اهواز، شوش، بهبهان، مسجدسلیمان، ملاثانی، هویزه، بندرامام، رامهرمز، ماهشهر، آبادان، باغملک، دزفول، سوسنگرد، شادگان، هندیجان و اندیمشک کشیده شده و از میان 108 اثر رسیده از کارگاه های نقاشی مراکز کانون به مرکز آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان خوزستان انتخاب و برای شرکت در این مسابقه بین المللی به مرکز آفرینشهای هنری کانون ارسال شده اند.


وی یادآور شد: چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبای لیدیسه چک با شیوه تکنیک نقاشی، طراحی، چاپ و عکاسی برای گروه سنی 5 تا 16 سال، در سال 2013 برگزار می شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می کند./ع
برچسب ها: شرکت ، کودکان ، چک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.