وی افزود: به فراخور توسعه شهرها و جامعه بشری، نیاز به استفاده از خدمات ثبتی افزایش مییابد اما این خدمات باید به روز باشد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید به سمت نظام نوین ثبتی در استان بوشهر حرکت کنیم و در این مسیر نظام مکانیزه در دادگستری از وظایف اداره ثبت است.
بهرسی از فعالیت 145 دفتر اسناد رسمی در استان بوشهر خبر داد و گفت: همچنین 11 واحد ثبتی در استان بوشهر وظیفه ثبت اسناد و املاک را بر عهده دارند.
وی با اشاره به موفقیتهای اداره کل ثبت اسناد بوشهر در سطح کشور گفت: این اداره کل موفق به رتبه سوم کشوری در تکریم ارباب و رجوع و استان برتر در زمینه همراهی با نظام دولتی و مسکن مهر شده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات این اداره کل اشاره کرد و گفت: در زمینه بودجه عمرانی امسال مشکلات فراوانی داریم و در پرداخت اضافهکاری کارمندان هم به مشکل برخوردیم.
بهرسی ادامه داد: مشکلات مالی و بودجهای موجب عدم تهیه ملزومات اداری و آرشیو الکترونیکی در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شده است./ج1