نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس گفت: چرا انتصاب شهردار ري قبل از جدایی قانونی از تهران صورت گرفت؟

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ابراهیم نکو در نشست علنی امروز (سه شنبه  ۱۹ دی ماه ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اخیرا استاندار تهران با استناد به ماده ۲۰ آیین نامه اجرایی قانون ایجاد شهرهای جدید و با استناد به تبصره ۳ ذیل ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۷۵ یکی از شهرداران توانمند حوزه انتخابیه اینجانب یعنی شهردار شهر گلستان را به عنوان سرپرست شهرداری ری منصوب کرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس افزود: از سوی دیگر شورای شهر تهران، شهرداری و مجلس شورای اسلامی با این کار مخالف بودند و سوال اینجاست که چرا قبل از جدایی قانونی ری از تهران این انتصاب صورت گرفت؟

وی تصریح کرد: قطع به یقین می دانم که استاندار تهران با این اقدام خود می خواستند از ظرفیت‌های بالای این شهردار در شهرری استفاده کنند اما آیا این قانونی، معقول و منصفانه است که حکمی را امضا کنند و تا جوهر امضای آن خشک نشده باطل کنند؟

نکو عنوان کرد: سوال این است که چرا نسنجیده حکم انتصاب ایشان را به سرپرستی شهرداری ری در رسانه ها انعکاس می دهید و با آبروی افراد بازی می کنید و طبق گزارشات وارده در جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور استاندار تهران حکم مذکور متوقف می شود.

دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: از استاندار تهران به صورت جدی می خواهم که در اولین فرصت اقدامات لازم را برای جبران خسارت وارده به این فرد انجام دهد.

انتهاي پيام/س2




برچسب ها: مجلس ، شهرری ، بهارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار