روز گذشته توسط عوامل پلیس راهور تهران 3 دستگاه خودروی سرقتی کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح خبر فوق گفت: عوامل پلیس راهور تهران با تلاش های بی وقفه خود امنیت راهها و تردد مسافران شهری را ارتقاء بخشیده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در ادامه افزود: عوامل گشت خودرویی این یگان طی گشت زنی در محدوده منطقه 13بزرگراه یاسینی به یک دستگاه خودروی سواری پراید که فاقد پلاک بود برخورد نمودند،که پس از بررسی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند،لذا با تنظیم صورت جلسه خودروی فوق به کلانتری 128 تهران نو منتقل گردید.
*کشف خودرویی سرقتی با شماره پلاک 283 س 63 ایران 44
این مقام مسئول راهور با اشاره به توقیف خودروی سرقتی،اذعان داشت: تمامی پرسنل راهور یکپارچه با فعالیت های مداوم و هماهنگ،شبانه روز برای تردد راحت و ایمن شهروندان تهرانی می کوشند و تلاش می کنند.
سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: عوامل گشت خودرویی پلیس راهور در حین گشت زنی در محدوده منطقه 18،توانستند با دقت و هوشمندی خود یک دستگاه خودروی سرقتی را به شماره پلاک 283 س 63 ایران 44 کشف و ضبط نمایند لذا خودروی فوق با تنظیم صورت جلسه به کلانتری مربوطه انتقال داده شد.
*کشف خودرویی سرقتی با شماره انتظامی 765 ل 13 ایران 77
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در ادامه ضمن اشاره به کشف دومین خودروی سرقتی اظهار داشت: با وجود طرح های عمرانی متعدد در سطح شهر ولی باز هم با تلاش های عوامل پلیس راهور هیچ گونه مشکل ترافیکی به چشم نخواهد خورد.
وی افزود: ماموران گشت خودرویی پلیس راهور طی گشت زنی در محدوده منطقه 13،به یک دستگاه خودروی سواری که لا به لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند،که پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو با شماره انتظامی 765 ل 13 ایران 77 شدند،لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری مربوطه انتقال داده شد./ف
برچسب ها: خودرو ، سرقتی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۶:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید 22مرداد98 ماشینم دزدیده شده در اهواز پراید نقره ایی ۵۴ایران ۳۸۳ق۳۹
اگر خبری شد خبری بدهید با تشکر
Netherlands
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
خودرو۴۰۵ مدل ۹۴یک ماه قبل دزدیده شده پلاک ۲۴د۴۳۱ایران ۷۵ رنگ دلفینی هرکه اطلاعی داره خبربده مژدگانی دریافت کنه ازجیرفت به سرقت رفته ممنون
Iran (Islamic Republic of)
زرین
۱۰:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
با سلام و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس جمهوری اسلامی. ماشین من پیدا شده. لطفا اگهی های مربوطه را حذف کنید .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
زرین
۱۴:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
پراید یشمی به شماره پلاک 38و816ایران10 در تاریخ 5/3/1397 بین ساعتهای سه تا 12 شب به سرقت رفته .در صورت پیدا شدن مژدگانی داره با تشکر
آخرین اخبار