در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور چهارشنبه 20 دی ماه تیم والیبال کاله آمل در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این 10 روز تعطیلی بین هفته پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر فرصتی بود برای تمرین روی نقاط ضعف و رسیدن به وضعیت مطلوب ما از شرایط ایجاد شده حداکثر استفاده را کرده ایم.

وی تصریح کرد: تبریز یکی از تیمهای قدرتمند لیگ محسوب می شود نباید به جایگاه آنها در جدول رده بندی توجه کرد چون به حداقل 2 الی 3 پوئن جایگاه تیمها به طور کلی تغییر کرده و شاهدیم که تیمهای پائینی جدول به صدر ارتقا و صدرنشینان به میانه های جدول سقوط می کنند.

وی در خصوص حضور احمد مساجدی در کنار تیم شهرداری تبریز به عنوان سرمربی اظهار داشت: حضور این سرمربی در کنار تبریزیها از نظر تغییر تفکرات می تواند نقش قابل توجهی داشته باشد اما نمی تواند در امور تاکتیکی تاثیر چندانی را در تیم داشته باشد.

وی گفت: تغییر تاکتیک در فاصله زمانی کوتاه مدت غیر قابل باور است، نباید از مساجدی توقع معجزه و شاهکار خاصی برود این کار نیاز به گذر زمان طولانی دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل یاد آور شد: فیلم بازیهای اخیر تیم شهرداری تبریز را مقابل حریفانش از زمان حضور مساجدی دیده ایم در شکل و شمایل تیم تغییر خاصی بوجود نیامده است ولی شاید تفکرات بازیکنان نسبت به گذشته عوض شده باشد.

گفتنی است: تیم والیبال کاله آمل در هفته شانزدهم لیگ از همراهی شهرام محمودی محروم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار