سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه بر لزوم تشکیل انجمن های ورزشی آموزش و پرورش به عنوان هموار کننده توسعه رشته های المپیکی تاکید کرد.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: بدنه ورزش منطقه فقط به اداره ورزش و هیات های ورزشی خلاصه نمی شود.

ˈمهدی صداقتˈ با بیان اشتغال به تحصیل بیش از چهار هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: ظرفیت بسیار بالایی در نهاد آموزش و پرورش برای توسعه امر ورزش در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان وجود دارد.

وی تصریح کرد: اداره ورزش، آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش، هیات های ورزشی، انجمن های ورزشی، دبیران و مربیان ورزش، ورزشکاران و دانش آموزان حلقه های زنجیره ورزش هستند.

صداقت اذعان داشت: اگر هر یک از این حلقه ها وظیفه خود را به درستی انجام دهند، رشد و بالندگی و توسعه ورزش شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در چشم انداز 15 سال آینده ورزش شهرستان، حضور ورزشکارانی از منطقه در بازی های آسیایی و حتی المپیک برنامه ریزی شده است که جز با تعامل و ارتباط این نهاد با پایگاه های آموزشی به منظور استعدادیابی دانش آموزان، محقق نمی شود.

فیروزکوه دارای هشت هیات فعال ورزشی در رشته های المپیکی فوتبال، والیبال، هندبال، کشتی، شنا، ژیمناستیک، دو ومیدانی و تنیس روی میز است و اخیرا دو رشته بسکتبال و جودو نیز در شهرستان راه اندازی شده که در مرحله فعال کردن هیات ها هستند.


برچسب ها: انجمن ، ورزشی ، المپیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.