رئیس سامانه 1888 منطقه یک گفت: در سال جاری به 94 درصد از پیام های شهروندان رسیدگی شده است.

 
شهاب الدین هاشمی علیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تعداد پیام های دریافتی به سامانه 1888، دو هزار و پانصد و هشتاد پیام است که معاونت حمل و نقل و ترافیک با نهصد و هجده پیام بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است.
 
وی بیان کرد: بعد از معاونت حمل و نقل و ترافیک ناحیه 2 منطقه یک بیشترین آمار پیام ها را با 269 پیام به خود اختصاص داده که در زمینه فنی و عمران و خدمات شهری است.
 
هاشمی علیا تصریح کرد: سهم انتقادات و پیشنهادات 88.6 درصد پیام است و تقدیر و تشکر 11.4 درصد پیام، همچنین گلایه مندی از عملکرد کارکنان شهرداری 2.3 درصد است.
 
وی خاطر نشان کرد: بازگشایی و تکمیل بلوار اندرزگو، پیاده رو سازی در خیابان نیاوران و عمار و کف سازی معبر بازار تجریش از جمله پیام های رسیدگی شده توسط سامانه 1888 است.
 
هاشمی علیا افزود: نظارت بر عملکرد حوزه های مختلف شهرداری، حسن انجام کار و فرآیند کار از جمله وظایف سامانه 1888 است./ل
برچسب ها: رسیدگی ، پیام ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار