به مناسبت شهادت امام رضا (ع)ويژه برنامه هاي " گلبانگ "، "هشتمين غزل وداع" ، "هشتمين بهشت " و"روضه مجلسي" پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران؛ به مناسبت شهادت هشتيمين امام ولايت و نبوت ، روز شنبه 23 دي ماه آوازها و ترانه هايي در مورد امام رضا (ع) در برنامه "گلبانگ " كاري از گروه فرهنگ اين شبكه راديويي   پخش مي شود.
در اين روز با صداي استاد كريم خاني آوازي در مورد اين امام پخش مي شود.آهنگ ولايت عشق با صداي دكتر محمد اصفهاني و آوازي از آقاي قدمي از ديگر بخش هاي اين برنامه است.
"گلبانگ"  از ساعت 14:30 به مدت يك ساعت به سردبيري معصومه جدلي  پخش مي شود.
"هشتمين غزل وداع" كاري از گروه فرهنگ است كه با كارشناسي محمد كاسبي (كارشناس  ادبيات آئيني) به مرور و بررسي آثار شاعراني كه در باره مقام ، منزلت و شخصيت امام رضا (ع) شعر سروده اند چه شاعران كهن و چه شاعران امروزي مي پردازد.  اين ويژه برنامه به تهيه كنندگي و سردبيري ريحانه يزدان دوست و گويندگي امير نوري و سرور پاكنشان  از ساعت 8:30 صبح پخش مي شود.
ويژه برنامه "هشتمين بهشت" كاري از گروه انديشه است كه با كارشناسي حجت الاسلام مصطفي مير لوحي و محمد محمدي نصر آبادي  روش استفاده از سيره عملي اهل بيت (ع) مطرح مي شود.
ارتباط استوديو به استوديو با مركز خراسان رضوي از ديگر بخش هاي اين ويژه برنامه است كه به سردبيري حسين معصوميان از ساعت 9:30 به مدت دو ساعت پخش مي شود.
در "روضه مجلسي"  با كارشناسي محمود كريمي مداح اهل بيت (ع) روضه امام رضا (ع)  در ساعت 12:30 پخش مي شود.
گفتني است؛ برنامه ها "ساده مثل صبح" و "كوچه راديو " نيز ويژه شهادت امام رضا (ع) مي شوند. /ص

برچسب ها: سوگ ، امام رضا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.