راز جوان ماندن این خانم 100 ساله! + فیلم

يک زن صد ساله فرانسوي راز طول عمر خود را در سحر خيزي، کم خوردن و نگران گذشت زمان نبودن مي داند.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبري فرانس بيست و چهار، لئو مارژان  زن فرانسوي است که سال دو هزار و دوازده،وارد صد سالگي خود شده است . او راز طول عمر خود را سحر خيزي، کم خوردن و دوست داشتن زندگي مي داند.
مارژان مي گويد هميشه زندگي را دوست داشته و به همين علت ، زندگي نيز او را دوست داشته است.
لئو مارژان مي گويد خودش نيز انتظار نداشته است تا اين سن عمر کند. هيچکس و حتي خانواده اش نيز انتظار نداشتند که او تا اين حد عمر کند.
او غرق شدن کشتي تايتانيک در سال هزار و نهصد و دوازده که سال تولدش است، پخش نخستين برنامه تلويزيوني در فرانسه در سال هزار و نهصد و سي و پنج،حق راي زنان فرانسه در سال هزار  ونهصد و چهل و چهار،راه اندازي نخستين سوپرمارکت در فرانسه در سال هزار ونهصد و شصت وسه، نخستين تلفن همراه در فرانسه در سال هزار و نهصد و نودو يک  را در عمر ديده است.
او استفاده از وسايل آرايشي را براي پوست مضر مي داند  و مي گويد هرگز از اين گونه وسايل براي پوستش استفاده نکرده است. اين زن صد ساله مي گويد زناني که از وسايل آرايشي استفاده  مي کنند پوست خود را به جاي آن بهتر کنند خراب مي کنند.
لئو مارژان مي افزايد هرگز  کاري  به زمان نداشته است و زمان نيز کاري به او نداشته است. او اميدوار است زمان در سال دو  هزار و سيزده نيز کاري به او نداشته باشد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.