کتاب "فدراسیون روسیه؛ سرزمین و مردم" اثر ابوذر ابراهیمی ترکمان رایزن فرهنگی ايران در مسكو توسط شرکت سهامی کتابهای جیبی وابسته به موسسه انتشارات امیرکبیر تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، کتاب "فدراسیون روسیه؛ سرزمین و مردم " ذیل مجموعه "جهان ما" که شامل کتاب هایی است که به طور مختصر اما کاربردی و مفید به معرفی کشورهای جهان می پردازد ، خواننده را به اجمال با کشور پهناور روسیه آشنا می سازد .
مولف کتاب با استفاده از منابع متعدد ، مجموعه ای نسبتا مختصر و در عین حال مفید فراهم آورده است که علاوه بر آن که می تواند به عنوان منبعی روزآمد و کامل برای تحقیق و مطالعه در باره کشور بزرگ روسیه فدراتیو باشد ، به عنوان یک راهنمای دستی در مسافرت نیز قابل استفاده است و از این روست که در این کتاب علاوه بر شرح و توصیف تاریخ ، سنن ، نظام سیاسی ، ساختار اقتصادی و وضعیت اجتماعی و فرهنگی روسیه امروز ، مجموعه مطالبی از قبیل راهنمای سفر به روسیه ، ملزومات هر مسافر روسیه ، مراکز و نقاط دیدنی روسیه و ... نیز به خواننده علاقمند ارائه شده است .
کتاب " فدراسیون روسیه : سرزمین و مردم " درتیراژ سه هزار نسخه از تابستان سال جاری در دسترس علاقمندان اشنایی با یکی از بزرگ ترین و شگفت ترین کشورهای جهان است ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.