سر مربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: گیتی پسند باید شخصیت میزبانی را از هواداران ساوه بیاموزند و پیش از انجام مسابقات در تماشاگران قضاوت کنند.

رضا عقابی سر مربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوب و فشرده ای مقابل گیتی پسند داشتیم. توانایی بازیکنان هر دو تیم باعث شد بازی پر گل و نزدیکی داشته باشیم. علی رغم تمام صحبت های سر مربی گیتی پسندجو حاکم بر بازی بسیار آرام بود. تماشاگران و هواداران شهر ساوه در این سالها شخصیت و شعور حضور در سالن را پیدا کرده اند و کاری که منجر به قضاوت اشتباه داور شود انجام نمی دهند.

وی افزود: پس از بازی عادلانه ی روز گذشته باید به سر مربی و کادر فنی گیتی پسند اعلام کنم بهتر است قبل از شروع بازیها جو سازی نکنند معتقدم تیم ما به حدی حرفه ای شده که برای کسب نتیجه بازی نیازی به فشار وارد کردن به داور نداشته باشند. اصفهانی ها باید اصول میزبانی را از هواداران ما بیاموزند زیرا فرهنگ مردم ساوه باعث شد که آنها کشاورز و اسماعیل پورو کل تیم گیتی پسند را تشویق کند.

در پایان نیز با وجود اینکه تیم ما مغلوب شده بود تماشاگران 5 دقیقه ایستاده بودند و به دلیل بازی حرفه ای که برگزار شد هر دو تیم را تشویق می کردند. عقابی اضافه کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید اعتراف کنم گیتی پسند با خوش شانسی امتیاز بازی را از آن خود کرد. از تماشاگران نیز به دلیل شخصیت واقعی تیم و شهرمان را به نمایش گذاشتند ،‌سپاسگزارم.

وی در پایان بیان داشت: تیم داوری عملکرد بسیار خوبی داشت تمرکز بالای عراقی ، داور مسابقه باعث شد مشکل و درگیریی به وجود نیاید اگر تمامی داوران با تمرکز بالایی وارد زمین نشوند می توان اشتباهات داوری را به حداقل رساند./آق

برچسب ها: رضا عقابی ، فوتسال ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار