جمشيد مشايخي گفت: بايد از سينماگران حرفه اي صاحب نام سينما دعوت كرد تا در باره اين موضوع فيلم بسازند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمشيد مشايخي بازيگر سينما و تلويزيون در باره اثرات برگزاري جشنواره  ملي نماز و نيايش عنوان كرد : جشنواره هاي متعددي در طول سال در كشورمان برگزار مي شود كه هر كدامشان اهداف و سياست گذاري هاي خاص خودشان را دارند كه بايد به آنها توجه كرد .جشنواره نماز و نيايش همانطوي كه از نامش بر مي آيد، جشنواره اي با رويكرد ديني و معنوي است و بسيار قابل احترام و مهم به نظر مي رسد .
بازيگر سرب با تاكيد بر جايگاه مسائل معنوي و نيايشي در سينما و درقاب تصوير گفت : سينما يكي از فراگيرترين هنرهاي قرن اخير است و بارها ثابت شده در صورت پرداخت صحيح در باره موضوع اين رسانه مي تواند بامخاطب ارتباط برقرار كند.
بازيگر هزاردستان ضمن اشاره به تبين اهداف برگزاري جشنواره عنوان كرد : بايد افق هاي برگزاري جشنواره را گسترش داد و از سينماگران حرفه اي  صاحب نام سينما دعوت كرد تا در باره اين موضوع فيلم سازي كنند . يك جوان با ديدن اين نوع فيلمها  مي تواند برداشت درستي از مقوله نيايش به دست بياورد و با بينش و بصيرت عبادت كند .
مشايخي در بخش پاياني سخنانش تصريح كرد : اميدوارم برگزاري جشنواره تداوم داشته باشد و جوان هاي با استعدادي در اين جشنواره مجال رشد و فيلم سازي را پيدا كنند.
پنجمين جشنواره ملي نماز ونيايش به روايت دوربين توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم و همزمان در سي استان كشور برگزار مي شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.