فرماندار شهرستان گرمی گفت: بزرگ‌ترین کارخانه تولید شیر‌آلات ساختمانی خاورمیانه با 50 درصد پیشرفت اجرایی در گرمی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید محمود علایی در بازدید از روند احداث این کارخانه افزود: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه شیر‌آلات بهداشتی خاورمیانه در روستای بلداشی از توابع شهرستان گرمی در حال اجراست.

وی گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 34 هزار هکتار و زیر‌بنای 60 هزار متر‌مربع آغاز شده و بعد از تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه افتخاری بزرگ برای صنایع تولیدی استان و کشور رقم می‌خورد.

علایی مهم‌ترین ثمره اجرای این طرح را در منطقه ایجاد اشتغال و تقویت جبهه تولید و رونق اقتصادی اعلام کرد و افزود: تکمیل این واحد بزرگ تولیدی می‌تواند به رفع بیکاری که مهم‌ترین معضل منطقه گرمی است، کمک کرده و بهترین شرایط را برای اشتغال پایدار و مولد فراهم آورد.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به آغاز مهاجرت‌های معکوس به مناطق روستایی و شهری گرمی گفت: این اقدام نشانگر تاثیرات مثبت فعالیت چنین واحدهای صنعتی است که در رونق روز‌افزون می‌‌تواند اصلی‌ترین عامل و عنصر باشد.

علایی افزود: در سال تولید ملی برای ما افتخار است که بتوانیم اهداف اصلی‌مان را در مسیر واقعی تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های بومی تقویت کنیم و در جهاد تولید ملی لبیکی به ندای مقام معظم رهبری بگوییم.

وی  گفت: هر چقدر این جبهه تقویت شود، قطعاً جبهه تحریم اهریمنی شکسته می شود و آنها مایوس‌تر از همیشه از ادامه مسیر منصرف می‌شوند./ب

برچسب ها: اردبیل ، کارخانه ، شیرآلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.