نايب رييس بانوان هيات شناي خراسان رضوي از اعزام تيم شناي بانوان اين استان در رده هاي سني 11 تا 12 و 13 تا 14 سال به رقابت هاي قهرماني كشور پس از 2 سال خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهدزهرا موسوي با بيان اين خبر عنوان كرد: بنا به مسائلي در سال هاي 89 و 90، رقابت هاي شناي قهرماني بانوان كشور در هيچ رده سني برگزار نشد و پس از حدود 2 سال اين رقابت ها با برگزاري مسابقات رده هاي سني 11 تا 12 و 13 تا 14 سال بهمن ماه امسال برگزار مي شود.

وي افزود: تيم شناي دختران خراسان رضوي نيز از 10 تا 13 بهمن در رقابت هاي قهرماني شناي كشور كه در اين رده هاي سني در تهران برگزار خواهد شد شركت مي كند.

نايب رييس بانوان هيات شناي خراسان رضوي همچنين از برگزاري كلاس عملي مربيگري درجه 2 شنا در اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: بانواني از شهرستان هاي فعال استان كه شرايط حضور در اين كلاس را دارند با گذراندن دوره تئوري مربيگري مي توانند در اين كلاس عملي شركت كنند.

وي با بيان اينكه مشهد يكي از قطب هاي شناي كشور است عنوان كرد: در حال حاضر مدرسه شناي استخر شهيد هاشمي نژاد نيز با حضور تعداد زيادي از دختران شناگر رده هاي سني 7، 8 و 9 سال مشغول به فعاليت است و به پشتوانه سازي اين رشته ورزشي مفرح كمك مي كند.

موسوي ضمن تاكيد بر توجه بيشتر خانواده ها به اين رشته ورزشي عنوان كرد: آموزش و پرورش با راه اندازي طرح صبا تلاش هاي خوبي براي اين مهم انجام داده است اما اميدواريم روزي برسد تمام كودكان شنا را ياد بگيرند و حداقل در مواقع اضطراري از غرق شدن نجات پيدا كنند./ع

 

 

برچسب ها: اعزام ، تیم ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.