رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از راهیابی هشت کارمند این شرکت به هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت خبرداد.

 

محمد جواد راسخی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران و درخشش پالایشگاه خانگیران به عنوان تیم قهرمان المپیاد، هشت نفر از کارکنان این شرکت به عضویت تیم شرکت ملی گاز ایران در آمدند.

وی اظهارداشت: این هشت کارمند شامل هفت بازیکن و یک مربی بسکتبال هستند که به منظور شرکت در مسابقات سراسری کارکنان وزارت نفت به عضویت تیم شرکت ملی گاز ایران در آمدند.

راسخی با معرفی بازیکنان برای شرکت در این مسابقات تصریح کرد: علی محمدی در رشته بسکتبال، محمد سیدآبادی در رشته دومیدانی، عباس کشوری و جواد ساقی در رشته شنا، علی اکبر قلی پور و جبار ایروانی و محمد خوجه در رشته والیبال و سیامک محمدزاده به عنوان مربی بسکتبال به عنوان اعضای تیم شرکت ملی گاز ایران در هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت شرکت می کنند.

گفتنی است: هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت از 23 لغایت 30 دیماه جاری در مرکز آموزش شرکت ملی نفت اهواز برگزار می شود./ب

برچسب ها: راهیابی ، مسابقات ، وزارت ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.