نشست خبري تيم هاي مس کرمان - استقلال تهران امروز 24 دي برگزار شد که در پي آن سرمربيان هر دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری قبل از بازی مس کرمان ـ استقلال تهران گفت: چند هفته ای است که سکان هدایت تیم فوتبال مس کرمان را به عهده گرفته ام ولی با کادر فنی قبلی کار می کنم اما دوست دارم برای ادامه کار با باشگاه مس کرمان، با کادر فنی دلخواه خودم کار کنم.

وی ادامه داد : به طور حتم باید تغییراتی در کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان صورت بگیرد.

لوکا بوناچیچ در مورد بازی با استقلال تهران تصریح کرد: به دلیل باخت مقابل تراکتور سازی تبریز کمی روحیه بازیکنان پایین آمده است ولی روی انگیزه بازیکنانم کار کردم تا با انگیزه بالا به مصاف تیم فوتبال استقلال بروند و از هر جهت آماده بازی با صدر نشین لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: در بازی فردا خواهید دید که چه طور بازیکنانم بازی خوب و منسجمی را ارائه می دهند و تیم صدرنشین را شکست می دهند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد: تیم فوتبال استقلال تهران تیمی است که در خط حمله خیلی قوی است و مقابل آنها کار سختی داریم. استقلال تهاجمی بازی می کند ولی فردا دفاع خوب ما را مقابل مهاجمانشان خواهید دید.

به تهران آمده ایم تا استقلال را متوقف کنیم

لوکا در مورد غائبان تیم مس کرمان گفت: تنها غائب بازی با استقلال مهدی سالاری پور است که به خاطر محرومیت نمی تواند بازی کند.

وی ادامه داد : مشکل اساسی ما سرمای هوا است باید به غیر از استقلال با شرایط جوی نیز بجنگیم.

لوکا در مورد ضعف های تیم فوتبال مس کرمان خاطر نشان کرد: چند بازیکن مس کرمان از جمله پترویچ و کریمیان به شرایط خوب گذشته خود نرسیده اند و باید در هفته های آینده بهترین شکل تاثیر گذاری خود را در تیم مس کرمان داشته باشند.

تیم ما در طول بازی ها فقط 14 گل زده است. باید تیم از لحاظ تهاجمی تقویت شود و من به اینجا آمده ام تا تیم را تقویت کنم و مس را به شرایط ایده آل برسانم.

امیر قلعه نوعی : نمی توانند مرا خراب کنند

بر اساس اين گزارش، امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری قبل از بازی استقلال و مس کرمان گفت: بازی های برگشت برای ما حکم فینال را دارد. یکی از فینال ها بازی با مس کرمان است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: هیچ وقت زحمات مسئولان و هواداران کرمانی را فراموش نمی کنم، باشگاه مس کرمان در زمان سرمربی گری در تیم فوتبال مس کرمان برای من زحمات زیادی کشیده اند به همين دليل احترام زيادي به اين تيم قائل هستم.

وی ادامه داد: شناخت آن چنانی از این تیم نداریم ولی بوناچیچ مربی بزرگی است، تیم های لیگ برتر مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه بازی می کنند. ابومسلم تیمی بود که در جام حذفی مقابل ما خیلی خوب و با انگیزه بازی کرد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم که در این مدت بازیکنانم به بلوغ تاکتیکی و تکنیکی رسیده اند و همچنين روز به روز شرایط تهاجمی تیم ما بهتر از گذشته می شود.

قلعه نوعی در مورد تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم فوتبال مس کرمان در خط حمله بازیکن بزرگی هم چون رضا عنایتی دارد که از کوچکترین موقعیت ها، گل می سازد.
بازیکنان مس کرمان خط هافبک فیزیکی دارند.

قلعه نوعی در مورد انتقادات کارشناسان نیز تصریح کرد: افرادی که از استقلال انتقاد مي کنند، می خواهند قلعه نوعی را خراب کنند. آنها با من مشکل دارند. تیم من در صدر جدول است در نیمه فصل دوم بازی های خوبی انجام دادیم و جای انتقاد نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد عدم حضور تماشاگران در استادیوم آزادی تاکید کرد: عوامل زیادی همچون سردي هوا، نقل و انتقالات و ناموفق بودن فوتبال ملي ما براي عدم حضور تماشاگران وجود دارد که این مسائل باعث شده است که هواداران از فوتبال ما دل زده شوند.

قلعه نوعی در مورد قرار گرفتن فرهاد مجیدی در لیست 18 نفره مقابل مس کرمان اظهار داشت : فرهاد مجیدی به طور حتم در لیست 18 نفره ما قرار دارد ، بازیکنان دو اخطاره ایی نیز در بازی با مس خواهیم داشت ولی همانطور که گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار