عضو هيئت‌رئيسه مجلس، گفت: نامه مجدد فروزنده معاون پارلماني رئيس جمهور به مجلس پيرامون يک جانبه شدن سخنراني احمدي‌نژاد در صحن علني مجلس بايد مجددا بررسي شود.

محمد دهقان نقندر نماينده مردم چناران و طرقبه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با درخواست جديد معاون پارلماني رئيس‌جمهور پيرامون سخنراني يک‌جانبه احمدي‌نژاد در صحن علني پارلمان، گفت: بهارستان‌نشينان همواره از تعامل قوا استقبال مي‌کنند، از همين‌رو زماني که دولت تقاضاي حضور در صحن علني را داشت با استقبال مجلس روبه رو شد.

وي پارلمان را محلي براي گفتگوهاي چند‌جانبه خواند و تصريح کرد: مجلس محلي براي گفتگوهاي تعاملي و تعامل قواست و هنگامي که رئيس‌جمهور تقاضاي گفتگوي تعاملي راداشتند اين درخواست سريعا از سوي مجلس مورد استقبال قرار گرفت، ولي براي درخواست جديد معاون پارلماني رئيس جمهور، بايد اين موضوع در جلسه هئيت‌رئيسه مجلس مورد برسي قرار گيرد.

عضو هيئت‌رئيسه مجلس نامه جديد معاون پارلماني رئيس‌جمهور را مخالف حفظ حرمت ميان نمايندگان و دولتمردان خواند و بيان کرد: بايد کاري کنيم که همواره حرمت‌ها ميان نمايندگان و دولتمردان حفظ شود، لذا برگزاري جلسه‌اي که در آن رئيس‌جمهوربخواهد در آن متکلم وحده باشد بر خلاف حفظ حرمت‌ها خواهد بود و نمايندگان ملت با اين نوع جلسات توافقي ندارند.

دهقان در پايان در خصوص محورهاي اين نشست نيز اظهار داشت: در اين نشست رئيس‌جمهور در خصوص برخي مطالبي که تاکنون چندين‌بار راجع به آن‌ها سخن گفته مطالبي را مطرح خواهد کرد که از جمله آن هدفمندي يارانه‌هاست، که در اين بحث اشتراک ‌نظري ميان دولت و مجلس صورت نگرفته و بايد بر سر آن به توافق رسيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پارلمان ، تعامل ، قوا ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار