اولین جشنواره دانشجویی آزمایشگاه و بالین همزمان با پنجمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین در سالن همایش های رازی برگزار می شود .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد، مرتضی حسین زاده، دبیر اولین جشنواره دانشجویی آزمایشگاه و بالین گفت : پزشکان بالینی نسبت به اهمیت آزمایشگاه ومعضلات پاراکلینیک وهمچنین اساتید علوم پایه نسبت به مشکلات و چالش های بالینی اشراف کافی ندارندو هدف از برگزاری چنین کنگره هایی تجمیع دیدگاههای بالینی و آزمایشگاهی با هم و دریک کنگره واحد برای بررسی علمی چالش ها و معضلات بهداشتی- درمانی کشور است واین پنجمین کنگره ای است که با این هدف در طول سالهای گذشته برگزار می شود.

وی افزود:با توجه به اینکه قسمت اعظم فعالیتهای آموزشی و پژوهشی در رشته های آزمایشگاهی و بالینی توسط دانشجویان این رشته ها انجام می شود، لازم دیدیم که از دانشجویان برتر و برگزیده گرایش های فوق، درحین برگزاری این کنگره تقدیر به عمل آید.

حسین زاده تصریح کرد: به همین خاطر، جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران تصمیم گرفت ،از امسال همراه با برگزاری کنگره های آزمایشگاه و بالین ، جشنواره دانشجویی را به منظور ارج نهادن و تقدیر از دانشجویان فعال وبرگزیده برگزار کند .

وی عنوان کرد:پنج دسته از دانشجویان مخاطبین این جشنواره هستند که برحسب مقطع تحصیلی، کارشناسان علوم آزمایشگاهی ،کارشناسان ارشد و دکترای تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و آزمایشگاهی ؛دکترای حرفه ای رشته پزشکی ودستیاران بالینی درگرایش های مختلف علوم بالینی می باشند.

به همین منظور فرم های ارزیابی جداگانه ای برای رشته های علوم پایه و علوم بالینی طراحی شد و کمیته دانشجویی جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران اقدام به درج این فرم ها در سایت کنگره و اطلاع رسانی به منظور شرکت دانشجویان دراین جشنواره نمود.

حسین زاده در پایان تصریح کرد:دانشجویان رشته های مذبور با تکمیل فرمهای ارزیابی و ارسال آن به آدرس الکترونیکی مندرج در سایت، در این جشنواره شرکت کرده و از دانشجویان برگزیده در روز اول کنگره و در مراسم افتتاحیه، با اهدای جوایز ارزنده ای چون لوح سپاس ، تندیس وجوایز نقدی تقدیر به عمل خواهدآمد./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار