شهردار منطقه 18 از بهره برداری سه شبکه بزرگراهی در منطقه شامل 76 متری سعیدآباد (شهید بروجردی)، 45 متر بهار (شهید هاشمی)، 35 متری ابراهیم آباد (شهید مهتدی) خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به وجود کانون های جمعیتی متعدد منطقه 18 و نیاز این بخش از پایتخت به سرمایه گذاری با جذب سرمایه در مناطق به ویژه جنوب شهر باید فاصله بین این مناطق را با شمال شهر کم و به حداقل برسانیم.

وی گفت: با احداث و بازسازی بزرگراه آزادگان علاوه به دسترسی مناطق به این منطقه و ارتباط این شبکه به شبکه های بزرگراهی تهران، عامل خوبی برای سرمایه گذاری است و با بهره برداری از خط 3 مترو، شاهد پیشرفت، رشد و آبادانی این منطقه خواهیم بود.

صارمی زاده در پایان با اشاره به طرح های در حال بهره برداری شهرداری منطقه 18 افزود: هم اکنون سه شبکه بزرگراهی در منطقه شامل 76 متری سعیدآباد (شهید بروجردی)، 45 متری بهار (شهید هاشمی) و 35 متری ابراهیم آباد (شهید مهتدی) در دست احداث بوده که با بهره برداری از این شبکه ها شاهد ارتقاء زیر ساخت و جذب بیش از پیش سرمایه گذار در این منطقه خواهیم بود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار