شهركرد/

افزایش 1500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از کتابخانه‌های چالشتر و شهرداری شهرکرد یک‌هزار و 500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های این استان افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بهروز صادقی عصر یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با بهره برداری از کتابخانه‌های چالشتر و شهرداری شهرکرد که حق انتفاع آن‌ها به این اداره کل واگذار شده، یک‌هزار و 500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های این استان افزوده می شود.

 وی افزود: منابع و تجهیزات دو کتابخانه چالشتر و شهرداری شهرکرد، در حال آماده‌سازی هستند که ان‌شاءلله در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری به اهدای کتاب ادارات این استان به کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب اشاره کرد و افزود: ادارات این استان در یک اقدام بی‌نظیر در هفته کتاب 26 هزار و 500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این استان اهدا کردند که این رقم نسبت به سال گذشته و حتی اهدای کتاب در دیگر استان ها قابل ملاحظه و کم‌نظیر بوده است.

صادقی با اشاره به نامگذاری کتابخانه‌های چالشتر و شهرداری افزود: پس از اعلام نظر و توافق اعضای جلسه مقرر شد کتابخانه چالشتر به نام شهدای چالشتر و کتابخانه شهرداری شهرکرد به نام کتابخانه سعدی نامگذاری شود./ج1

برچسب ها: کتابخانه ، شهرداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.