نخست وزير سوريه در ديدار با برخي از مسئولان بخش بهداشت و درمان اين کشور ضمن تاکيد بر اهميت همکاري گروهي از تلاش هاي دولت براي حل بحران سخن گفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، وائل الحلقي بر اهميت همکاري و هماهنگي بين سازمان ها و اتحاديه هاي صنفي و موسسه هاي دولتي و عناصر تشکيل دهنده جامعه سوريه به منظور دستيابي به توسعه پايدار و فراگير و متوازن و تامين نيازهاي مختلف مردم اعم از آموزشي، بهداشتي و معيشتي تاکيد کرد. 

وي در ديدار با "عبدالقادر حسن" رئيس اتحاديه پزشکان، و "فاديا ديب" رئيس اتحاديه دندانپزشکان و فارس الشعار رئيس اتحاديه داروسازان ضمن اعلام اين مطالب بر اهميت تقويت فرهنگ فعاليت دسته جمعي از طريق فعاليت هاي گروهي و ايجاد اعتماد و همکاري بين گروه ها و اتحاديه هاي صنفي در بخش بهداشت و درمان و ارائه بهترين خدمات بهداشتي و درماني به شهروندان تاکيد کرد. 

نخست وزير سوريه همچنين تلاش هاي دولت را براي تقويت نقش بخش بهداشت و درمان تشريح کرد و به برنامه هاي دولت براي حل بحران اشاره کرد. 

الحلقي در ادامه به نقش نيروهاي مسلح سوريه براي برقراري امنيت و ثبات در سراسر سوريه اشاره و تاکيد کرد اوضاع اقتصادي با توجه به اقدامات اقتصادي اتخاذ شده بهبود پيدا خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار