مشاور جوان مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در این شرکت سه هزار و 305 متخصص جوان فعالیت می کنند که این امر آینده ای درخشان برای این شرکت بزرگ نفتی رقم زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مالک قنواتی صنعت نفت را هر چه زودتر و از طریق فرآیند ارزیابی و انتخاب متخصصان برتر شناسایی و معرفی کنیم.
قنواتی عنوان کرد: با توجه به ابلاغ مشاور جوان وزیر نفت در خصوص برگزاری فرآیند ارزیابی و انتخاب متخصصان برتر در مناطق نفتخیز، آئین نامه و فرم فراخوان مربوط به آن در اینترانت و سایت شرکت قرار گرفت و نسبت به جمع آوری فرمها اقدام شدد که با توجه به درخواست برخی از جوانان که در طرحهای اقماری اشتغال دارند از مشاور وزیر نفت تقاضا کردیم مدت زمان دریافت فراخوانها تا پایان دی‌ماه تمدید شود که با این درخواست موافقت شد.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه ها و نشانه های اصلی در هر سازمان بالنده و پویا، باور و حمایت مدیران آن از فکر، اندیشه و توان جوانان است که شواهد و قرائن نشان دهنده استفاده از توان و ایده جوانان متعهد و متخصص در سطح مدیریتی مناطق نفتخیز جنوب است.
 
وی افزود: البته جوانان باید با ارائه راهکارهای متعدد و متنوع به مدیران قدرت تصمیم گیری آنان را ارتقا دهند زیرا نقش جوانان مشورتی و مشاوره ای است.
 
مشاور جوان مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: انجام کار به‌صورت تیمی (work group) باعث تربیت مدیران جوان می‌شود زیرا در این نوع کارهاست که تبادل تجربیات و هم افزایی اطلاعات صورت می‌گیرد./س
برچسب ها: فعالیت ، متخصص ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.