با توجه به این که تمام تلاش ما بر روی ثبت نام دانشجویان انصرافی در دانشگاه ها بوده هنوز فکری در خصوص نقل و انتقال و یا مهمانی این دانشجویان اندیشده نشده است.

مجتبی بذر افشان، مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  8 هزار نفر دانشجوی انصرافی هم اکنون ثبت نام کرده اند و از این تعداد بیش از 600 نفر از آن ها در مهر ماه سال 91 و با شرط بر این که معدل آن ها بالای 15 باشد وارد دانشگاه شدند و حدود 450 نفر دیگر نیز با بررسی هایی که صورت می گیرد در بهمن نیمه دوم سال وارد دانشگاه می شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر نقل و انتقال دانشجویان انصرافی افزود: در خصوص نقل و انتقال دانشجویان انصرافی و یا حتی مهمانی آن ها فکری اندیشیده نشده است چرا که هم اکنون تمام تلاش ما مبنی بر ثبت نام این دانشجویان در دانشگاه ها است.

بذر افشان تصریح کرد: نقل و انتقال و یا مهمانی این دانشجویان در صورتی معنا دارد که آن رشته مربوط در محل سکونت آن ها وجود نداشته باشد در این صورت نیز باید بررسی صورت گرفته و نتیجه مشخص شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان انصرافی بر اساس اولویت هایی که خودشان تعیین کردند در دانشگاه های مختلف از جمله پیام نور مشغول تحصیل هستند و به محض این که بحث مهمانی و نقل و انتقال این دانشجویان بررسی شود از سوی رسانه ها اعلام می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار