سرمربي تيم ملي تكواندو در بازي هاي المپيك 2012 لندن گفت: در مورد بازي هاي كشورهاي اسلامي با فدراسيون همكاري نخواهم كرد.

                                                                                                          به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: فريبرز عسكري كه در بازي هاي المپيك 2012 لندن و جام جهاني آروبا هدايت ملي پوشان تكواندو را بر عهده داشت و به تعبير خودش نتوانست انتظارات را به قول رسانه ها برآورده كند، اصلي ترين گزينه هدايت ملي پوشان براي مسابقات جهاني 2013 مكزيك بشمار مي آمد و حتي مصاحبه مسئولان نيز اين موضوع را نشان مي داد اما يك شبه همه معادلات برهم خورد تا مرتضي كريمي جاي وي را در تيم ملي بگيرد.

وي كه به شدت از اين موضوع ناراحت بود، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: اصلا همه اشكالات و نتيجه نگرفتن ها تقصير من است و حتي مسئوليت زلزله و تمام مشکلات و بلاياي طبيعي  را هم بر عهده مي گيرم.

عسكري در پاسخ نسبت به دعوتش از سوي فدراسيون براي همكاري مجدد گفت: تماسي برای سرمربیگری تیم ملی برای مسابقات جهانی از سوي فدراسيون با من گرفته نشد اما اميدوارم تيم ملي در مسابقات پيش رو موفق باشد. شايد از ديدگاه بعضي ها من عامل ناكامي ها بودم و همه آنها را به گردن مي كيرم و دوست دارم از اين پس تكواندو موفق باشد!

وي تصريح كرد: هرگز سرمربيگري تيم ملي را براي مسابقات كشورهاي اسلامي در سال آينده نمي پذيرم چون حتما فدراسيون از عملكردم ناراضي بوده كه نخواسته در تيم ملي اصلي باشم./مح

برچسب ها: تکواندو ، جهانی ، عسکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار