با حضور به موقع ماموران انتظامي شهرستان "کوثر" استان اردبيل مسافري در راه مانده از سوز و سرما نجات يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ساعت 4 و 30 دقيقه صبح ماموران انتظامي شهرستان "کوثر"هنگام گشت زني در محل متوجه زني در ايستگاه خلخال در آن هواي سرد شدند.

براين اساس، ماموران انتظامي در بررسي موضوع مشاهده کردند رمقي براي اين زن 50 ساله جهت توضيح علت حضور نمانده و سوز و سرماي شديد امان وي را بريده است.

با مشاهده اين وضعيت، ماموران پليس دست به کار شده و وي را بدون فوت وقت به منزل برادرش انتقال داده و تحويل صاحب خانه نمودند.

پس از گذشت مدتي اين زن با تلفن 110 پليس تماس و از گم شدن کيف حاوي پول و طلاجات گزارشي به پليس ارايه که اين موضوع جهت بررسي به اکيپ گشت اعلام و ماموران پس از جستجوي محل، کيف دستي وي را که حاوي مقاديري طلاجات و وجه نقد به ارزش نزديک به 70 ميليون ريال بود پيدا و به صاحب اصلي تحويل دادند.

اين زن در گفتگوي کوتاهي ضمن تقدير و قدرداني از تلاش بي وقفه پليس اظهار داشت: پس از پياده شدن از اتوبوس منتظر خودرو بودم ولي بخاطر نبود وسيله نقليه، سرماي شديد امان مرا بريد بطوريکه نزديک بود از شدت سرما يخ بزنم که ماموران زحمتکش و ايثارگر پليس سررسيده و مرا به منزل برادرم انتقال دادند.

وي ادامه داد: در محل متوجه شدم کيف دستي ام گم شده که بلافاصله با پليس تماس و آنان کيفم را بدون و کم و کاست پيدا و به من عودت دادند، واقعا چيزي ندارم به اين عزيزان بگويم تنها براي سلامتي و سربلندي آنان دعا کرده و توفيق حافظان امنيت و آسايش در سراسر کشور را از ايزد منان خواستارم./س

برچسب ها: اردبیل ، نجات ، مسافر ، در ، راه ، مانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.